neděle 30. března 2008

30th March

Tak dnes byl den blbec. Zkoušela jsem fotit včely na makro. Nakonec to vypadalo, že se mi nějaká ta fotka podařila, ale doma mi nic nešlo stáhnout do PC. Po véééliký snaze se nakonec podařilo fotky z karty vydolovat a můžu vložit moje úlovky. Typickou fotkou pro tento den se stala fotka včely :-)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Lucka73 řekl(a)...

Držím palce, ať se podaří zachránit - vypadá to na unikátní snímeky!!!!

Ro řekl(a)...

Sláva, mělas pravdu, celá ta makro sada - to by byla věčná škoda.
Ovšem nejvíc se mi líbí ten jeden třešňový květ a beruška

Dadouch řekl(a)...

No to je úžasné foto, šikulka..

dib řekl(a)...

uf, tak já už jsem ji chválila v soutěži (teda, je to opřesně ona??) ale těch jemňoučkých chloupků na okětí jsem si všimla až teď.. boha jeho, ty snad fotíš mikroskopem.. KRÁSA!!!!!!!