sobota 29. března 2008

29th March



Tahle fotka rozhodně nevypovídá o prožitém dni :-). Jenom jsem se nudila a vzpomněla si, že jsem viděla pohled s úplně stejným námětem, tak jsem si ho chtěla taky vyfotit. No a dneska zrovna došel toaletní papír, tak mi to trklo a hned jsem čapla foťák ...

8 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Míšo, tak to je parádní foto :o)))) To by mě nenapadlo vyfotit a že by se mi k některému dni fakt hodila :o))))))))

Barbora řekl(a)...

Hustý!!! :-)

Anonymní řekl(a)...

když musíš, tak musíš ;)

Monča řekl(a)...

haha to je vtipný!

Ro řekl(a)...

Fotka plná zoufalství a neukojených potřeb :-))))))) Dobrej nápad a zajímavá volba pozadí, ta jedovatá zelená...

Lucka73 řekl(a)...

No, mně se zase líbí, jak tam není nic rušivýho -super, i nasvícení neruší -parádní foto!!!

Pavlína Peroutková řekl(a)...

mě se to taky líbí..ten pohled moc dobře znám, ale nikdy mě nenapadlo bliknout ho..

dib řekl(a)...

mně se taky moc líbí, pozadí tomu dodalo.. u nás bych takovou fotku mohla fotit téměř denně. máme podezření, že jsem náměsíčná a chodím ten papír odmotávat a splachovat .-)