sobota 21. června 2008

16. - 22. června

V neděli bylo konečně modré nebe, tak tady je pár fotek focených proti němu....







Fotím kde co, už mi říkají, že jsem šouplá... ale to určitě všechny znáte, co?





Na našem stromku jsou asi tak tři angrešty, tady jsou dva z nich :-)



Hroznové víno (už aby bylo :) )



Kyselé rybičky ... mňam...



Růže...



Provaz...



Levandule ze semínek nevyrostla, tak jsme dnes koupili takovouhle už vyrostlou...



Copak je to za rostlinku?



já se tam přece jen dostanu...



To je ale láska :)

5 komentářů:

Jill řekl(a)...

Krásný fotky a moc pěkný rámečky..

milu řekl(a)...

Michalko, opravdu, ale opravdu moc krásný fotky. Nemůžu se vynadívat

Lesana řekl(a)...

Rybičky - moji favoriti, nemůžu se na ně vynadívat. Nádherné barvičky, tyhle zeležluté jsou moje oblíbené.

Anonymní řekl(a)...

u mě vede lilie 8-) ta prostě nemá chybu.

Dadouch řekl(a)...

Krásné fotky, jedna hezčí než druhá ;o))