neděle 13. dubna 2008

Pampeliška



Nevim proč, ale můj foťák prostě nezvládne pořádně vyfotit žlutou. No ale tahle pampeliška je zvláštní, má na sobě takový jako kroucánky :-), takže i když není ostrá o kroucánky se podělím.

5 komentářů:

Lesana řekl(a)...

Jj, krucánky jsem už na pampelišce taky objevila. Ono vůbec mám pocit, že od coby, co si fotím makro, v té přírodě nějak vídávám víc věcí, které pro mne do té doby byly příliš malé a nepovšimnutelné...

M-Kocurek řekl(a)...

A to já si myslím, že barvičky jsou krásné a krucánky vidím poprvé. :o)

klarissa řekl(a)...

...taky jsem objevila včera večer krucánky na pampelídě....ale až na fotce...

Lucka73 řekl(a)...

Není to príma, že na světě jepořád co objevovat a nemusí se kvůlivá tomu jezdit do Amazonie???

Pěkný krucánky :))

Lenka Pokorná řekl(a)...

souhlasím, teprve na fotce objevuji detaily kytek a brouků...

Míšo nádherná pampeliška - mě se moooc líbí!!