pondělí 17. listopadu 2008

tak jde čas.....

už pěkně dlouho jsem blog neaktualizovala. Hlavně jsem nechtěla, aby se vše vědělo dřív než bylo nutné, takže až dneska vkládám "novinky"
Událo se docela dost věcí a tak se pokusím vše nějak shrnout......


tak všechno asi začalo, když jsem objevila // na testu, abych měla jistotu, tak jsem dělala celkem tři. Pořád jsem tomu nějak nemohla uvěřit....



.... následovalo oznámení tatínkovi v dopise s malým dárkem, spíš pro potomka než pro tatínka, i když ten si s tím taky dost vyhrál :)....



Tatínek překvapil a v den, kdy jsem mu oznámila tu radostnou novinu, požádal o ruku.






Tady už jsou fotky ze zámku, kde jsme byli domlouvat termín....





Čekal nás výlet do Krumlova (z toho už tu fotky byly)



No a konečně první ultrazvuk....



zatím máme pro prcka pracovní název kubík, tak uvidíme co nás překvapí...



18. října následovala svatba. Touhle fotkou jsme to oznamovali lidem, kteří neměli tušení, že jsme se brali.



Na druhém utz jsme byli společně, prcek se mrskal, tak na fotce není pořádně vidět ručky ani nožky.



tady je domalovanej, dle navodu doktora :)



no a jako bonus dávám fotku z okna ....



a znova ten samej výhled jen přizoomovanej....




Mezitím vším začala škola a s ním každodenní kolotoč. Nově neučím jen angličtinu, ale taky tělocvik.
Už se těším na vánoční prázdniny, užiju si 14dní volna a pak snad koncem pololetí nastoupím na mateřskou. Tak tolik ode mně....
Možná jsou nějaký informace krapet přeházený, ale alespoň stručně o mně.

4 komentářů:

Barbora řekl(a)...

No sláva!!! Konečně nějaký novinky :-)
Moc ti gratuluju!!! A strašně ti to na tý svatební fotce sluší! Teda, vám oběma samozřejmě :-) Tipuju to na kluka :-)

Jill řekl(a)...

Gratuluju k miminku i k svatbě, moc vám to na té svatební fotce sluší!

milu řekl(a)...

gratuluji, samé dobré zprávy to byly :-)

klarissa řekl(a)...

...tak koukám, že máš doplníno... :o)...gratuluju ke všem novinkám a přeju moc a moc štěstíčka...