neděle 20. července 2008

Výlet BADAWYA

Foceno z auta při cestě na výlet (nedaleko Hurghady)



Cesta do beduínské vesnice v poušti



Hory v poušti






Beduínská vesnice

Pohled z výšky (na nebi je jediný mráček, který jsme za celý týden viděli)



Nechápu, jak tady můžou vychovávat děti... :-(



Čekají až jim turisté něco dovezou, někteří prej nevytáhnou paty z vesnice za celej život :-(



Myslím, že to tady schne jedna báseň :)



Tenhle nám vařil čaj ...



Peče chleba pro turisty



Jejich radnice...



Mešita



Dům jejich "starosty"



Domek obyč. lidí



Domek uvnitř



ještě nějaký "stavení"



Studna



Maso mají, jen když je nějaká koza stará, jinak jedí rostlinou stravu, díky který prej žijou dýl



Velbloudi ... (na jednom jsem se dokonce svezla :-) )







a taky jsem jezdila na čtyřkolce



Parkoviště pro velbloudy



Nějaký kámen aneb moje oblíbený makro :-)



Večerní program a fotka z "kobra show"



Nechali nás nahlédnout do dalekohledu, pokusila jsem se skrz něj vyfotit měsíc...



Tak a těmahle fotkama končí výlet do pouště



3 komentářů:

milu řekl(a)...

krásná poušť, tedy na fotkách je krásná, jinak já raději zelenou českou trávu :-) Ale ten měsíc mě uchvátil. Na FFF jsem přemýšlela co to je a tady čtu vysvětlení.

Veronika řekl(a)...

To je úžasné! Všechny fotečky. A ty obydlí to je něco pro mě nepředstavitelného.

Barbora řekl(a)...

Nádherný fotky! Ale nejlepší je tenhle velbloud!!! Jak ti pěkně zapózoval :-)